Sabirsizimmmmm Merhaba guzel anneler.. 28+5 deyim.48 kilo ile hamile kaldim. 12 kilo aldim simdiye kadar..daha da alirim sanirim.. cok istahim yok ama kilo aliyorum. dogumdan sonra verilir mi bunlar? 😢
ZeynepKr Sabirsizimmmmm ben 63 le kaldim 70 oldum tam 1 ayım kaldi dua edıuorum daha fazla almayayım die ideal kilomun üstünde hamile kaldim 😏
Sonay Sabirsizimmmmm bol bol emzirme ile kalori çok yakıyorsun CNm özellikle gece emzirmesinde bol su yürüyüş tmamdır 👍😂
Alperbaby Ben 23 kilo aldım canım. 😱😖😳 53 le hamile kalmıştım 👼 işin kötüsü midemde çok genişledi. Yemek yemeden nasıl dururum bilmiyorum 😲😲
Sabirsizimmmmm Yaaa 😣kimi verirsin cabucak diyo kimisi zor diyo.. ben hic kiloya alisik degilim. Psikolojim bozulcak nerdeyse.