Happymama Kizlar merhaba.Bu haftalarda dis cekimi kanal dolgu yaptiran var mi. Dolgum dustu cekilecek yada yeniden dolgu yapilacak. Iğne falan vururlar mi korkuyorum. Bebege bisi olur mu?
720berra- Happymama 4 5 6 aylıkken genelde yapılıyor ama diş hekimine gittiğinde kadın doğumcuna yazı yazar o da onaylarsa öyle yapar
Happymama Svdsr igne vuruyorlar mi bebege zarari olmaz mi ignenin. Kanalmiydi sizinde? Amin insallah bisi olmaz . Ya bitiririm disten sıkıntı olmadan diuordum ama 30 goremeden ağzımdan dokuluyor bunlar
720berra- Happymama yok önce dişçiye bazıları gerek görmeden işlem yapabilir eşim de diş hekimi yapmıyor doktorundan onay alıp yapıyor bu zamana kadar bu aylarda bi sıkıntı yaşamamış ama çok gebe geliyor.
Svdsr Happymama Evet kanalli disim cekildi benim. İgne yapildi evet ama merak etmeyin doktorlar ne size ne bebegw Arar verecek hic bisey yapmazlar. Allah’a emanet♥️