Handenur61 canım bende 5 haftalık hamileyim benimde dün aynı oldu lekelenmem geldi bugünde az pembemsi kanama geldi. Doktora gittim muayene etti kesen gayet sağlıklı dedi ve bol bol dinlen ayakta çok durma dedi uzan oturduğunda bile ayaklarını uzatarak otur . Folik asit kullan dedi . Korkulacak birşey yok yerlesme kanamasi olabilir dedi . Eğer uzandığında agrın geçmiyorsa ve sürekli kanaman geliyorsa ve kasıklarına uzun süre şancı girip gitmiyorsa sıkıntılıymıs ama tabiki yinede acile git görün için Rahat etsin. Rabbim kuzularımızı sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin 🤲