samantha Bütün düşündüklerimi yazmışsınız, aynen katılıyorum. Ben de öğrenir öğrenmez bıraktım ki günde 1 paket içiyordum. Hiç içmeyen annenin bebeğiyle benim bebeğim bile eşit olmuyormuş genlerinde sigara kaynaklı rahatsızlık taşıyabiliyormuş. Bunu öğrendiğimde bile vicdan azabı duydum. Nasıl içinizde yaşayan hatta hareket eden bir canlı varken içmeye devam edebiliyorsunuz anlamıyorum, anlamak da istemiyorum.