Portredekitirtil İyi akşamlar hamileyken sigara içen var mı aranızda hanımlar? İçenlerde doğum yaptıktan sonra bebekte bir sorun çıktı mı sigaradan kaynaklı?
Aslannn Portredekitirtil şu an içmiyorum ama önceki gebeligimde bebek doğana kadar içtim..hayatımın en büyük yanlışı ve hatasiydi..bebeğim erken doğdu gelişim yaşıtlarına göre daha ufak astım hastası doğduğunda haftalarca kuvezde kaldı doğduğunda yeni sapsariydi dahaa anlatamadigim birçok şey valla
1prensesannesi Portredekitirtil içtim doğurana kadar nikotini düşük olandan bi problem yok şuanlık ama keşke içmeseydim işte insan kendini tutamıyo emziriyprum yine tüktük kendimi tatmin etmeye çalışıyorum 😞
H1z2a3 Portredekitirtil iki kızım da da içtim hiç bi sorun yaşamadım bunda da içiyorum inşallah bi sorun yaşamam ama kişiden kişiye değişiyordur belki ben içtim sendr iç demiyorum ama öyle çok da değil günde en fazla 5 tane falan içiyorum
Au-Krm23 Portredekitirtil bir yazıda mı yada biri mi yazmıştı net hatırlamıyorum ama bir anne hamileliği boyunca stresli ve zorlu süreç geçiriyormus ve bu esnada ona eşlik eden sigaraya doğum sürecine kadar devam etmiş ve bebek doğduktan bir süre sonra yine ağlamaya başlıyor ama bu sefer susmayacak sekilde . Sonra anne strese girip tekrar sigara yakıyor odanın içinde sigara kokusu bebeğe gittiği gibi susuyor sonuç ; bebek anne karnında nikotin bağımlısı olmuş . Bende ictim vakti zamanında hamileleğimi ögrendikten sonra canim istesede ne olsada içmedim yanımda içmelerine rağmen herseyden önce bebeğim. Şuan 37+3 üm verseler canım bile istemiyor tiksiniyorum .
Portredekitirtil 1prensesannesi yaa ben ahdettim diğer bebeğim öldükten sonra birdaha ki hamileliğimde içmeyecem diye bir hafta oldu öğreneli ama hala içiyorum bırakamıyorum
1prensesannesi Portredekitirtil anlıyorum seni benim üçüncü hamileliğim diger ikisinde tek tük içtim ama bu hamileliğimde bırakamadıgım için sürekli içtim bi sıkıntı yaşamadım Allah yaşatmasın dayanamadım napim bilmeyen anlamaz inş tiksinir bırakırsın kimse istemez ama danayanılmıyor bazen
baharcpt Au-Krm23 Teyzemde hamileliği boyunca içti çocuk doğumca astım hastası oldu 14 yaşında sigaraya başladı içler acısı...
Aslannn Portredekitirtil ins..bisey olmaz demeyin..bende zamanında onda bişey olmamış bunda olmamış diyip diyip içtim...kendi başıma geldi...bebeğime en büyük kötülüğü annesi olarak ben yapmış oldum😞
Melek2152 Portredekitirtil öğrendiğim ilk 2 hafta içtim günde 4-5 tane ama sonra kanama yaşadım ve bidaha ağzıma sürmedim yaklasık 3 haftadır evlatlarıma bişey olacak korkusu daha ağır basıyor lütfen içmemeye çalışn onun vicdan azabı daha ağır kanama durana kadar yedim bitirdim kendimi
Utayturku Ben ilk dört ay içmedim 2 aydır stresten başladım günde 1 tane içiyorum 0,1 mg olandan. Yinede rahat etmiyor içim en kısa zamanda bırakacağım 🤦🏻♀️
Angel2 Portredekitirtil herkez birsey diyecek suan ama ireden olmayinca bırakamıyorsun ilk cocugumda ilk ayalarda az az ictim sonra gunde 4.5 tane ictim.doguma kadar 4 yasinda hic bi problem yok suanda hamileyim az icmeye calisiyorum yogurt tüketiyorum bol boll
Angel2 Portredekitirtil dogumdan sonra 23 gun icmedim sonra az az basladim irademe hakim olamiyorum ve 2.5 sene emzirdim
gezentianne Portredekitirtil Ben 38+2 deyim bebegm 3 kg hala fosur fosur içiyorum bırakamadm coo korkuyorum böyle postları okuyunca. Cok denedm cok karar verdm en fazla 3. gün yine yaktm😞