edward Kızlar bebek iyice yerleşmiş sancımda var açılma bekliyoruz açılma için napabilirim evde küçük kızım var onunla uğraşıyorum squat yapıyorum.. adaçay tarçın ahududu çaylarına doktorum karşı.. ilişkiye giremiyorum aşırı yanmam oluyor 😑
Au-Krm23 edward bunları denemeden biraz daha bekle yerleşmiş zaten sancında olacaktır açılmanda .. Rabbim bir avazda kurtarsın sağlıklı doğum nasip etsin sağlıkla kucağına al insallah 😊
Guldenece_2525 edward benimde 37. Haftamda yerleşmişti kanala 40. Haftama giricem yarın gelen giden yok malasef
Guldenece_2525 edward yok vallahi bugün nst vardı sancı bile çıkmadı elbet geleceği bir gün var o gün gelir 😊
Beren01 37 haftam bitti tarçınlı su içiyorum bol acılı Çiğ köfte yiyorum ben plates topunda hareket yapıyorum yürüyüş yapmaya çalışıyorum ama benmde kızım. Var pek mümkün olmuyor
Btltr Bende 37 haftaya giricem kramplar giriyor,bebekimde başaşağı pozisyonda baskı yapıyor ama çatı muayenesi yapmadılar daha ne zaman yapılıyor deneyimli anneler söyleyebilir mi??
Masal78 Btltr ben 33 haftamdayim bugün doktorumda bana baş assagi pozisyon almış bebek başı baya assagida dedi erken gelebilir dedi sizinde adalarda ağrınız oluyormu sanki bişey bastiriyomus gibi bide sık sık idrara cikiyorum ayağım hep lavaboda resmen 😏😏😣😣 ins erkeb gelmez 36 haftaya kadar bekler Şubat sonunu görsek yeter