Bir yandan düşük tehlikesi ve devamlı yapmak zorundayım evimden ayrı annemler de kalıyoruz. Sigarayı bıraktım mecburen oda çok zorluyor ve cok gezen biriydim hayatım komple değişti . Herşeye şükürler olsun şikayet etmek değil niyetim ama bu duygularımla baş edemiyorum. Lavaboya gitmeye korkar mi insan korkuyorum ve cok bunaldim gerçekten.. Hangi duaları edeyim ? Bu durumları yasayan var mi başka ?😥😥😥