zeynepcgt Saadett03 bende asiye hanıma gidiyodum ama devlete geçtim ilgiliydi ama geç kalınca bile arıyodu
AyaYlmazYldrm Saadett03 bn arastrmaya gidiyorum sabri beye oglumuda orda dogurmustum riskli gbeydim oraya gndrrdiler ama ben cok memnunum
Saadett03 AyaYlmazYldrm memnunmusun yani canim.ben artvinden gelcem 6 haftalık gebeyim kalp atışı duyulmadı haftayada duyulmazsa kürtaj dedi ama normalde 12 haftaya kadr yolu varmış o yüzden iyi bı doktor lazam bana 🤗
AyaYlmazYldrm Saadett03 bnim bebeginin kalp atisi 8. Haftada duyuldu acele etme duyulur diye dusunuyorum