Suheda yukselaqr devlete gidiyorum basindan beri 14+5de öğrendim cnm kızım olacağını 16da da kız dendi 21dede ayrintili ultrasonda da kız çok şükür rabbime😍😍
Ngrbrs 12.haftada öğrendim 🙏 bebeğin duruşuna göre değişir dedi doktor ama kemik yapısından da anlıyolar doktoruna bağlı ☺ İnşallah sağlıklı bir şekilde gönlünüzden geçen olur 🙏
seray_35 Zeykem canim hayirli olsun oglusun mu oluyor senin hareketli miydi gittiginde net gozuktu mu pipis 😬 bidahaki gidisimizde İnsAllah bizde ogrencez cikolata falan yemis miydin doktorum bana ye gel dedi de