Valla kızlar az yorumları okudum da. Eşinizle iyi olmak istiyorsanız başta ailesini kabul edeceksiniz ve annesiyle iyi olmaya çalışacaksınız. Biliyorum bazen çok zorluyorlar, ama en azından saygımızı eksik etmemeliyiz. Bende 1 buçuk senedir evliyim. Ailede hiç kız yok 🙂 tek gelin ilk gelinim🙂 her iki taraf için de alışma süreci oluyor.. kaynanamın bir kızı olsun çok isterdim 🙂 kaynananızı, ailesini asla eşinize şikayat etmemelisiniz. Haklı olduğunuz halde haksız durumuz düşersiniz. Çok şükür kaynamam iyi bir anne olmaya çalışıyor, çabaladığını görüyorum🙂 başı şeyleri uymasa da 🙂 ama okadar da olur diye düşünüyorum. Eşim yanımda olsun gerisi önemli değil...