Bugün doktora gittim bebeğim iki kontroldür 700-800 gr alıyodu bu sefer sadece 150 gr aldı ve yemem aynı bi azalma olmadı bende kilo vermişim var mı bu durumu yaşayanlar naptınız? Ayrıca kanala girmemiş doktor bu haftada kanala girmesini bekliyoruz dedi onun içinde hareketler gösterdi squat yürüyüş ve çömelme hareketleri sürekli yapıyorum ama başka hareket önerecek var mı ?