ilknur25_ Kızlar iyi akşamlar. 17haftalik hamileyim son 1 haftadır kuyruk sokumumda sanki bi yere vurmuşum gibi bi agri var dönerken oturup kalkarken agri giriyor, basına böyle bisey gelen var mi önemli biseymidir diye endiseleniyorum da açıkcası
Medine_1992 ilknur25_ canım benimde o haftalarda çok kötüydü özellikle temizlik yaptıgım gün üstüne zor oturuyordum şükür ki rahim yukarı cıktıkca bende tamamen geçti 🤲
SedaveSusam ilknur25_ endişelenme canım bende de çok oldu oturamıyodum magnezyum yazdı doktorum osteocare sanırım böyle yazılıyor o kadar güzelki hemen geçti ağrılarım sende mutlaka iste doktorundan
Miniminikuss ilknur25_ canım bnde bununla ilgili konu acacaktım😔14 haftalık hamileyim sureklı oturmaktan dolayı sanırım acayip derecede agrım var ne oturabılıyorum nede ayakta fazla durabiliyorm yaklasık 1 aydr bu agrıyi cekıyorum 🤦🏻♀️ kalca arasındaki kemik sankı kırılms gbı agrı var. Nolur bilenler yorum yapsın
Eva41 ilknur25_ daha iki üç gün önce ben öyleydim hata böyle bir post açtım uyurken sürekli yön değiştirdim ve bacağımın arasına yastık koyarak uyudum yavaş yavaş öyle geçti sende dene bi istersen
ilknur25_ Medine_1992 insallah benimde yakın zamanda geçer dediğiniz gibi biraz ayakta kalınca daha da artıyor
Medine_1992 ilknur25_ aynen canım ben 24 25 hafta gibi tamamen kurtuldummm rahmin genişlerken orada ki kemiklere baskı yapıyor ondan oluyor sanırım 😘
Medine_1992 ilknur25_ 💙 inşallah senin daha cabuk gecer canım çok ayakta durmamaya calış ben çok yordum kendimi hala da öyleyim sen yorma 😊
ilknur25_ Medine_1992 senin Doğum yaklaştı sanırım canim😌 Allah hepimize sağlıkla bebislerimizi kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏼🙏🏼
ilknur25_ Miniminikuss aynen öyle kaç gündür düşünüyorum bi yere mi vurdum acaba diye 😄 sanırım bunu böyle cekicez. Çekilecek gibi değil ama
Ebruuskooo ilknur25_ ben 11 hafta 5 gunluk hamileyim bu hafta bendede basladi ayni zamanda kalcadan bacagimada agri iniyorr umarim gecer 🙏
ilknur25_ Ebruuskooo umarım cevremdeki kimse de olmamış boyle bi agri ama burda ne çok varmış rahatladım biraz panik yapmistim😅
Ebruuskooo ilknur25_ doktora sordugumda hamilelikte bu tarz agrilarin olur dedi kalcadan inen agri icin ama cok ilerlerse ortapediye git demisti. Kuyruk somuda bu agrilardan biri sanirim :)
Sonay38 ilknur25_ ayy bende 24. Haftadayım dün agrıdan oturdum ağladım ne yatabildim ne oturabildim cevremdekilerde korkuttu erken dogum yaparsın sen diye iyice bunaldım
Eva41 Sonay38 o çevrendekiler çok biliyor bende de oldu o ağrı hemde 3 gün üst üste çok şükür şuan çok iyiyim
kitapkurdu ilknur25_ benim de olur bazen 26+2 olduk. Özellikle çok yürüdüğüm zaman otursam kalkmada zorlanıyorum