Bir doktordan dinlemiştim tamamen saçmalık olduğunu söylemişti. Hatta eğer öyle bişey olsa bile kız bebek bekleyenlerin vücudu erkek bebek bekleyenlere oranla daha fazla östrojen barındıracağı için tam tersi ciltleri daha güzelleşir demişti. Yani inanmayın o tarz şeylere yapı meselesi ben kız bebek bekliyorum yüzümde kızarıklıklar oluşuyor sürekli ama onun dışında cildin pasparlak oldu :)