Kuzular 20+5 olduk bugun, bugun arabayla çok gezdik eşimle. Tam eve geleceğim zaman yani bi saat önce bi kramp girdi karnıma. Hani kalp sıkışması gibi olur nefes almayız geçsin diye aynını karnımda yaşadım ve nefesimi iç güdüsel tutum o an. Sonra hemen eve gelince yatağa uzandım hareketlerini duyayım diye. Çok şükür hareket ediyor ama göbeğimin hemen asagısındayken suan kaşığımda hareket hissediyorum sizce normal Mİ? Ya da allh korusun kanala inme durumu olur mu? Doktora gideyim mi?