Yanlış bilmiyorsam ahirette insanlar çağırılırken kulağına ezanla okunan ismiyle çağırılacakmış, yani o yüzden hep şey derler çift isim koyanlar cocuğun iki isminide bilmesi öğrenmesi benimsemesi gerek ki, diğer tarafta ona ismiyle seslenildiğin de kendini bilsin tanısın