Kızlar slm ben 27. Haftadayım son 3 gündür bir şey yasıyorum özellikle öğleden sonra otururken ya da ayakta durunca sol sırt üst bölge , sanki bıcak saplanıyor geri cıkıyor gibi oluyor, agrıyor duruyor sonra yine oluyor. Sancıyor gibi sizde de oldu mu bu durum? Ne öneriyorsunuz? Yorgunluktan? Bebeğin agırlıgını taşımaktan mı? Yardım lütfen