tgbactn Kızlar 39+4 deyim, sancım yok açılmam yok doktor suyun azalıyor yarın yatış yapalım suni ile başlatalım doğumu dedi, dua edin çok korkuyorum 🤲 başına böyle birşey gelen var mı, gidişata göre sezeryan da olablir dedi 🤦♀️