6 haftalığım ve konu açtığım halde cevap gelmedi, çok endişeliyim kızlar dün test sonuclarım için aradı doktorun sekreteri, saırılık değerim yüksek çıkmış. Acil bir durum yokmuş doktorum endişelenme diyor, 2 hafta sonraki kontrolümde bi test yapılcakmış, büyük ihtimalle negatif ya da bağışık çıkacak diyor. Korkuyorum😢