Merhabalar Ben Bir Şey Sormak İstiyorum Adetim ocağın 22 sinde bitti eşimle o günden beri korunmuyoruz ve iki gündür göğüslerim de acaib derecede şişkinlik hissediyorum ağrı ara ara kasık ağrısı felan da oluyor acaba hamile olabilirmiyim bilgisi olan var mı acaba