İkili üçlü testler o kadar yanılıyor ki anlatamam. Ben hiçbirini yaptırmadım direk fetal dna yaptım. Çünkü her 10 kişiden 4 ünde riskli çıkıyor sağlıklı olsa bile. Durmumuz varsa fetal yaptırın sizden sadece bi kan alacaklar kafanız rahat gebelik geçirin