Mervekertisci valla ben yine söylüyorum ben herşeyden önce kendimi onun yerine koyarım, ilerde kimin hoşuna gitmezki torununa onun ismi verilse , ama dikkat edersek VERİLSE diyorum ısrarla koydursa demiyorum, benim kvım bana iyi olursa neden affedersin ama hayvan değilim yani bende tercih ederim. Hem bi yöndende yani kvnın adını onu sevmekten ziyade isimide sevmemiz lazım beyenmemiz lazım sırf kv diye koyulmaz. kötü olan sürekli düzeni bozan kavga çıkaran birinin ismini neden vermek istesinki insan😕