ben böyle şeylere karşı değilim ama emrivaki ve ısrar söz konusu olunca bende ters teper. yerinde olsam koymazdım. ve isim konusunda tartıştım da bebeğime bir şey olur düşüncesine hiç girme, tamamen kendi kuruntun sen de biliyorsun. böyle şeyler bebeğin üzerinde erki yaratmaz, istediğin ismi koyamamanın verdiği stres sana daha zarar.