Deryaaygrn Bu benim ilk hamileliğim. Kız olduğunu öğrendik. Kayinvalidem kendi ismini koymamız konusunda ısrarcı. Burda adet böyle kayınvalidenin ismi koyulur diyo. Normalde ses etmem ama emrivaki olduğu zaman dayanamıyorum ne yapmalıyım?
Nurcna Deryaaygrn Benimkide rüyasında isim bulup söylüyor takılma bence eşinde karışmıyorsa koyma neden böyle bişey yapasınki çok istiyorsa birtane o doğursun ona koysun yüz verme bence bu konuda kimsenin böyle bir hakkı yok
Lacivertli_kelebek Deryaaygrn benim de Allah nasip ederse oğlum olacak eşim babasının ismini istedi kendi babası da tabiki de hiç sormadan isim düşündünüz mü demeden? hayr dedim sonuçta ben bakicam kimse kusura bakmasın 😊 içinden gelmiyosa koyma bence pişman olma sonra 🍀
Eda_zafer_1 Deryaaygrn kişi çocuğuna kendi istediği ismi vermeli bence hangi devirde yaşıyoruz kayınbaba kayınvalide ismi konulacak diye bi devir örf adet yok bence hiç bir yerde siz ne istiyorsanız eşinizle karar alıp onu koyun bence.
Dilek3504s Deki ona zaten senin soyadını alıyo bende annesi olarak ismini koyuyorum çok istiyosan doğur bi tane koy kendi ismini de benim annem annesinin ismini koymamı söyledi aynen böyle cevap verdim sustu hiç taviz verme bence
Deletedmom317 Deryaaygrn bize niye soruyorsunki biz koy desekmi koycan. Ben olsam asla koymam eskide kaldı öyle şeyler
Deryaaygrn Deletedmom317 size sormamın sebebi çok fazla arada kalmam. Isin kötüsü annemde koy diyo inatlasir koymazsan çocuğuna.birşey olur falan diyo. Bunu yaşayan var çevremizde ondan korkuyo. Isim konusunda tartışıp çocuğu olan veya engelli doğan
AysaRuzgar Deryaaygrn sende adet çıkar anne bizde de adet kız anasının ismi konulur de şimdi ben annemle senin ismini koysam bir tane de benim aklımda olan var üç isimli mi yapalım hmm iyi fikir de 😊 öğle diret geri adım atacaktır
ilkbahar Deryaaygrn benim kayınvalidemin ismini büyük eltim koymuş.. Bizimki erkek kayınpederimin ismini koyun diyo kaynanam ama koymıcağımızı söyledim ben 😬 eşime laf attı bu zamanda kadınlar karar veriyo dedi üç oğlum var elbet biri koyar diye söylendi 😵ama napayım beğenmiyorum ismini ondan koymayacağız inşallah 🤲🙂😬
Kelebenk Deryaaygrn valla kendi isimlerinin tasinmasini istiyorlarsa herkes kendi cocuguna koysun.ben kaynanamin adini koyacagima kendi adimi koyarim. Neden hep bu erkek ana babalarinin isimleri koyuluyor, bizi doğuran ana değil mi anlamıyorum.
Ozgelin Deryaaygrn kimse bana kaynanamın adını koyduramaz..dünya iyisi olsun yine koymam yine koymam...
Medineygn Deryaaygrn bu düşünceden cikamlisiniz Rabbim sen kayınvalidenin ismini koymadin die bebeği mi cezalandirio kayınvalidenin ismini bebege koymak farz falan mı ne yani kesinlikle çok yanlış düşünüyosun bu senin çocuğun onun ismini istediğin gibi tabiki koyucaksin
Deletedmom317 Deryaaygrn ne alaka kaynanın adını koymadın diye niye engelli olsun cahilce düşünceler🤷♀️
minicikbirmucize Deryaaygrn ne alaka isim konusunda inatlaşır kaynananın adını koymazsan çocuk neden engelli olsun ki çok saçma olacaksa her şekil olur isim koymadın diye neden olsun öyle bişey
UraSsmom Deryaaygrn İşlerine gelen şeyler hep adet oluyo nedense. Sen taşıyorsun sen doğuruyosun ismi onlar koyuyo iyi valla