Derya_06 Merhaba kızlar 32. Haftadayım doktor suyumun üst sınırda olduğunu söyledi böyle bi durum yaşayan varmı
nuranruzgar Bende 29+3 günlüğüm benimde fazlaymış ama neden bilmiyorum şekerde yok ama öyle dedi doktor erken doğum olabilir dedi