Canım sakın sıkmaaa erken doğuma sebep olursun dokunma hiç. Bendende sıvı gelıyor sütyenım ıslanmış hep ama normalmiş rengi sarıysa tabi eğer kahverengi pembeyse doktora başvurmalısın. Sıkmak çok zararlı uyarıyosun cunku gogsu ve erken doguma yol açıyor