Gelişim geriliği olmasının sebebi ne? Benim kızımda da var. Bebeği besleyen rahim damarımdan az kan gittiği için gelişim geriliği var bizde de. 33+5 haftalığız. 2 gün önce doktor kontrolü vardı 1756 gr dı. Bu hafta ortaya çıktı maalesef.Aspirin kullandım damar direncinden dolayı. İnşallah sağlıkla alırız hepimiz kucağımıza 🙏🏻