_HB_ Eaa_00 oğlumu erken doğurmuştum 32 haftalık. 2200 gr ve 45.5 cmdi. Sımdıde 30haftalık gebeyim nekadar oldu bilmiyorum 😌
Seymasrbyk Yarın gidicez bakalım bebişimiz kaç gram olmuş bende çok merak ediyorum yarın 32+1 olucaz😊😊👼🏻
Rumeysa_denizz Bunları görünce pek bir morelmanlarım bozuldu 🤦🏻♀️ 31 haftada 1600 gram 41 cm erkek bebis azmı sizce kızlar derhal ne kilo aldırıyor söylüyorsunuz bu annise 😂 bidaki kontrole 2-3 kilo aldırıyım bari 😜
Hikayem1 Rumeysa_denizz canım muza dayan bende öyle yapıyorum bakalım ne olacak herkes muz dıyor doktorda dahil. Muz kefir kaşar peyniri pekmez
Eaa_00 Rumeysa_denizz benim de 1800 gram yazılanları okuyunca bana da az gibi geldi anan her bebek farklı tabi ☺️
Lovebaby123 30+4 de gittiğimizde 1570 gramdı. 40 cm de boyu idi. Bugün 32+1 de gittik söylemedi maalesef kilosunu.sordum özellikle kilosu nasıl diye geçen hafta konuştuk zaten normal kilosu diye . Doğuma kadar 3 olur herhalde dedim evet dedi . 🤷♀️
Metemelek Benim oğlumda zayıf geldi gözüme su an. Ama ben de şeker çıktı her şeyi yiyemiyorum yediklerim sınırlı. 32+0 de gittim 41 cm boyu 1720 gr kilosu cikti.
Asfnags Bende bugün tam 32 +0 2.kiloymuşuz martin 23 büyük ihtimalle sezeryan olacağım zaman geçmiyor
Ilknur_degrrli1 Eaa_00 ay ben tam 31 haftaligim 1610gr sağlıklı dedi doktor ama maşallah herkesin bebeği tombik