siz hareketsiz kaldıkça metabolizma da yavaşlıyor, bebeği kanla besliyoruz malum. vücutta kan akışının normal olması önemli bir şey. gebelikte aşırı hareketsizlik riskli, pıhtılaşma falan olabiliyormuş. en azından günde yarım saat vücudu çalıştıracak bir şey lazım.