Bende bugün baktım bendede serçe parmağımın ucu kadar birşey çıkmış. Ama ne ağrı ne acı ne kanama var. Doktora da gitmek hiç istemiyorum utanıyorum. O öyle dışarda mi kalacak ya. Büyük abdest yaparken zor olmaz mı ki .s of öyle kalmasın orda ya bide çoğalırsa 🙁