Elifcek 19+4 iken ikizlerimin biri 300 diğeri 307 gramdı şimdi 20 haftalık olduk 2 hafta sonra kontrol bakalım ne durumda olacaklar sağlıklı olsunlarda kilo alınır inşallah
E_A_ Bizim mi boyumuz kısa? Sizlerin mi uzun bilemedim? 20+3 teyiz bugün kontrolüm vardı 17cm 360 gr. Normal dedi doktor 🤷♀️
aytii 21+5te 570 gramdı boyunu söylemedi ama 28 29 cm arasıymış. Biraz önde olduğumuzu 24.haftada şeker yüklemesi yaptırmamış gerektiğini söyledi doktor :(