Bebeğimle en başından beri herşey çok güzel gitti. Doğum tercihim hiç önemli değildi doktorum ne derse ve gidişat nasılsa öyle olacaktı en basından beri hersey rayında gittiğinden normal doğum yapacaktım fakat 40 hafta bitti bebek gelmedi sancım 40 ın altında çıkıyordu açılma hiç yoktu. Baktık olacak değil sezaryene döndük bebek kafasını yerleştirmiyordu. Sezaryenle öğrendikki kafasını yan gelecek şekilde durduğundann suni sancıyla bile gelmezmiş anca işkence olurmuş riske atmadığımız iyi oldu. Sezaryen de spinal istedim gayet rahat geçti eğer söylenenlere uyarsanız sorun olmaz. Süt gelmemesi diye bir şey yaşamadım. Doğumla beraber hemen bol su kahve ve bitter çikolata ardından vakti geldiğinde yürüyüş herşey yerine getirildiğinde korkacak bişey yok. Dikişten de korkacak bir şeyin olmadığını söyleyebilirim her hareketimi gayet yaptım açıkcası beni en cok zorlayan meme ucu yaralaro ve baş ağrısı oldu. Herkese sağlıklı doğumlar diliyorum sezaryenden korkmayın normal doğurcam diye diretmeyin bebeğiniz nasıl isterse öyle gelsin herkese kolaylıklar diliyorum...