Aleyalmina Ne yapmama lazm salıya kadar haftasna uyumlu olması gerrkiyo 36 ama 34 gözüküyorum ne yesem olur yaşayan vrmı
Mirayyyy Aleyalmina sakın üzülme bnde iki hafta geriden gelıyordu nsptıysam kilo almadı son iki haftada hiç almadı 38 haftalıkken doğum yaptım 2.340 doğdu minicikti çok çabuk toparlanıyorlar ilk ayımızda 3700 olmustuk suan 45 günlük henüz gıtmedik masallah tosun gibi oldu bol bol saat başı emzirirsin bende çok üzüldüm büyümez diye ama çok şükür sağlığı yerinde maşallah ha bide sarılık oldu uç günlükken uç gün hastanede yattı orda da kilo attı perişan oldu .msşsllsh hemen toparlıyorlar kendilerini sakn canın sıkma
destiny123 Bu kadar kasmayın , olmuyorsa olmuyor.Bende çok güzel besleniyorum hergün süt yumrta yoğurt ceviz et.Ama doktor plesentayla alakalı ne yaprsanız yapın dedi. Sağlıklı ise kg yu bu kdr takmayın lütfen 37.haftada benimde 2650 bebegim cünkü
Aleyalmina destiny123 karın çevresi geriden doktorum salı günü tekrar bakcaz olmadı acil doğuma alınucaksın dedi tepeciğe sevk vericem dedi beslenemiyo dedi 😔
destiny123 Aleyalmina Yok doktorum öyle bir şey demedi 2500 gr gectikten sonra sıkıntı olmaz gelişme geriliği statüüsnden cıkıyor demişti . 36+6 da gittim 37 yani o zaman 2650 olmustu yine minyon ama öyle bir şey demedi boyudamı kısa?
Aleyalmina Mirayyyy doğumu başlattıkar mı kendimi geldi bebişin su son ayda oldu zatrn benmde daha önce böylr değildi bı sıkntı olmuyodu
Elfelfff Mirayyyy merhaba bende 36. Haftadayım bebeğin kilosu az olduğu için 38. Haftada alabiliriz dedi ondan sonra kalması riskli olur dedi doktorum. Siz normal doğum mu yaptınız sezeryan mi ve küçük olduğu için mi erken doğdu bilgi verirseniz çok sevinirim.
Aleyalmina destiny123 boyunu soramadm sadece kilo ile karın çrvresini olctu orası 2 hafta geri dedi sadece
Mirayyyy Aleyalmina yok hayır kendi geldi daha iki haftası vardı hiçbir sıknıtıda Çıkmadı dert etme çok şükür masallah kızım krndni topladı hemen
destiny123 Aleyalmina devlet hastanesine mi gidiyorsunuz? hiç devlete gitmedim ama pek ilgilenmiyorlar sanırım imkanınız varsa başka r doktora gözükün
Aleyalmina destiny123 evet devlet e gidiyorum malesef ozele gitme imkanım yok şuan keşke olsada gitsem