Kızlar daha var dogumuma fakat devlet hastanesınde yapmayı dusunuyorum daha oncekı aylarda bıkac kez gıttım fakat daha kucuk oldugumuz ıcın doktora sormadım bu dogum olayı nasıl oluyor gun falan verıyorlarmı yoksa sancı gelınce direk gidiyoruz heralde merak ettim 🥰