Nese_2770 malesefki bende de böbrek büyümesi vardı 18. 19 haftada tam netşeti kaç tane doktora gittim hamileliğinin başında olduğu için gün geçtikçe ağrılar ve şikayetler artacak denildi gerçektende öyle oldu 22 haftalıkken ağrılarım arttı dayanamaz hale geldim iyi bir prof. Bulduk kesin ameliyat dedi double j katater takıldı 26 haftalıkken şuanda çok rahatım ve hiç problem kalmadı doğumda çıkartılacak insallah