Benimde ilk zamanlar kusmaktan içim dışıma çıkmıştı hiçbir şey yiyip içemiyordum. İlk gittiğim doktor metmapid verdi gönderdi. Hiç işe yaramadı, hatta kusmamın günde 5-6 kereye kadar normal olduğunu söyledi. Sonra 10. Haftada doktorumu değişirdim doktoruma sordum kusmamın normal olmadığını rahim kasları çalıştığı için riskli bir durum, Düşüğe falan neden olabilir dedi Onyzd verdi. Günde üç kereye kadar içebiliyordum. Gerçekten mucize gibi bir ilaç ağzıma attığım anda 5 dk içerisinde bulantı falan kalmıyordu. Bence doktorunuza bir danışın uygun görürse kullanın. Sigorta karşılamıyor 70 lira gibi bir ücreti vardı.