Tugbakarciga Kızlar 21 haftalık hamileyim. Yarın otobüs yolculuğu yapmak zorundayız. 17 saat sürecek. Gebelikle ilgili düşük vs hiç sıkıntım olmadı çok şükür. Neler yapmam lazım tavsiye verebilir misiniz. Tedirginim malum
Gonca53 Tugbakarciga iki saatten bir hareket etmen gerekiyor eğer molalarin arası çok uzun sürerse otobüsün içinde ara sıra dolan ve oturma pozisyonunu sık sık degistir . İnşallah birşey olmayacaktir
Glcnazz10 Tugbakarciga ben bir önceki hamileligimde 5 aylıktım doktorum izin vermemişti ama gittim 9 saatlikti doktora bi sorun öyle gidin isterseniz ben mecbur gittim babam çok hasta ve ameliyat olmustu 17 saatte biraz fazla sormadan gitmeyin
UrasEgeninannesi Tugbakarciga gebelikte uzun yolculuğu kesinlikle önermiyorlar canım benim keşke doktoruna sorsaydın. Özellikle de 17 saat diyorsun. Çok uzun süre hareketsiz kaldığın için gebelikte pıhtı atma riski adına kesinlikle o kadar uzun süre önermiyorlar keşke uçak bileti alsaydınız
Cz34 Tugbakarciga Ben yaptım 6 bucuk aylıktım bir sıkıntı olmadı yatarak gittim yanım boş oldu hamileyim deseniz size müsait yer ayarlamaya çalışırlar
Lacivertli_kelebek Tugbakarciga Benim de yola çıkmam lazmdi ama doktorum izin vermedi 18haftaligim malesef eşim gitmek zorunda kaldı.bence doktoruna sor böyle seyleri ondan sonra hareket edin malum herkesin dicegi şey farklı
Ummugulsum_44 Tugbakarciga otobüste istediğin zaman inip yürüyemiyorun ama her fırsatta in doktorum bol su iç yürü dedi yolculuk sorasında ama özel araç olmadığı için çok sık idrara çıkıyordum suyu bol tüketemedim ama her durduğunda indim yürüdüm lavaboya gittim hava aldım yerini rahat tutmaya çalış karnını çok sıkıştırmamaya çalış bizde 11 saatten fazla yolculuk yaptık bir şey olmadı çok şükür
Esra33 Tugbakarciga bende 29 haftalığım 6 saatlik yolculuk yaptım canım otobüsse ikili boş koltuk varsa muvine de geç canım ayaklarımı uzatarak geldim çok şükür
Esilamm38 Tugbakarciga canim ben yaptım 13 saat doktorum yapabilirsin demişti 19 hafalıktik o zaman ikili koltukta sadece ben yolculuk ettim molalarda indim sürekli yürüdüm otururken ayaklarimi hakeret ettirmeye çalıştım sürekli ama hiç tavsiye etmem 4 saatten sonra o kadar kötü oluyor ki her yerin ağrıyor oturamıyorsun