rumeyusuf Düşük tehlikem olduğu icin doktor bana progestan fitil ve iğnesini kullandiriyordu. Bugün 6+4 haftalik. Bebek oluşmuş ama kalp atışı yok ve kese düzensiz. Doktor ilaclari kullanma dedi. Ya düşük olursa ? Ilaci biraktiema nedenini anlamadm
Yaman rumeyusuf bnde kullandım o haftalarda bnmde kanamam olmuştu o yüzden düşük tehlikem vardı 1 ay 1 buçuk ay falan kullandım cnm iğneyide yeni bıraktım sana çok erken bıraktırmış kalp atisini 7-8 haftalikken genelde duyulur. Bide başka doktora danış bnce