Selam kızlar klasik bi giriş olacak ama bende hikayeleri okudukça acaba bende yazar mıyım diye çok düşünüyordum ve çok şükür şimdi kızım kollarımda ❤️ Biraz uzun olacak kusura bakmayın 18 Ocak sabah saat 10:15te nişanım gelmişti direk doktora mesaj attık buraya gelin dedi ama ben burdan okuduğum hikayeler sayesinde gitmedim dedim beni yatırıp sürekli nst bağlayıp rezil edecekler suyum veya sancım gelmeden gelmiycem dedim peki bana nst çektirip resmini atın o zaman dedi (doktorum farklı şehirdeydi aramızda 1 buçuk saatlik bir mesafe var) tamam dedim ama ona da gitmedim ne cesaret bende bilmiyorum 😂 kalktım anneme kahvaltıya gittim kahvaltı yaptık oturduk sohbet muhabbet sonra eve geldim evimi topladım biraz uzandım bu arada sancılar geliyor ama umursamıyorum çok zorlamıyordu çünkü sonra akşam saat 5 gibi hastaneye gidip nst çektirip doktora gönderdik tamam sancı artarsa gelin dedi benim sancılar beni yokluyor ama ben kimse heyecanlanıp beni de panikletmesin diye bişey diyemiyorum hastaneden çıktık anneme yemeğe geçtik onu alıp bize geldik evi güzelce düzenleyelim temizleyelim diye ne şanstır ki misafir geldi 😂🤦🏻♀️ Gece boyunca bi taraftan hazırlık yapıp bi taraftan hizmet ettim çay kahve çerez derken nerdeyse oturmadım oturduğum zamanda yere oturdum hiç koltuğa oturmadım ki oturup kalktıkça açılma olsun saat gece 12 de misafirler gitti annemle bulaşıkları falan topladık bu arada benim sancı 3 dk da bir geliyor annemi eve bırakmaya gittik bundan sonra zorlaştı benim için her şey arabada resmen oturamıyordum eve geldim sıcak suya duş aldım ebe bunu duyunca şok oldu sıcak değil ılık suya alacaktın dedi 🤦🏻♀️ Neyse duştan sonra biz düştük yola ama benim sancılar artık huzur vermiyordu yolda bi petrole girdik tuvaletim geldi diye ama yapamadım sadece bi sızlama vardı her şey bundan sonra başladı büyük tuvaletim gelmiş hissi oldu çok baskı yapıyordu burdan okuduğum hikayelerde o kaka hissi açıklığın tam olduğu anlamına geldiğini öğrenmiştim dayan çok az kaldı dedim son sürat yetiştik hastaneye ebe direk açılmaya baktı ve tam dedi doğumhaneye geçirdiler doktor gelene kadar perine masajı yaptı ama esnek olmadığı için kesi yapıldı doktor geldikten 15 dk sonra kızım kucağımdaydı tek sorun suyum doktorun yüzüne patlamış😂🤦🏻♀️ Sakın ıkınma bundan sonrası bende dedi ama gelen şeyi tutamıyorsun 😂 Size tek tavsiyem sancı nişan hangisi gelirse gelsin sakın telaş yapmayın benim de ilk doğumumdu ve buradaki hikayeler aayesinde öğrendim her şeyi sakinliğinizi koruyun ve yatmayın ben dokuz ay boyunca yattım sadece son gün hareketlendim onda da doğurdum 😂 bu arada kızım 3730 gram 50 cm doğdu benimde içte kaç dikiş var bilmiyorum ama dışta 4 dikiş var ilk başta çok rahattım ama ben biraz zorlandım ondan sonra acımaya sızlamaya başladı yoksa gayet rahattı korkacak hiç bişey yokmuş ☺️ Bu arada kusura bakmayın parça parça yazdım minik hanım pek durmadığı için umarım size faydalı olur merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz ☺️☺️