Gupssse merhaba ilk başta çok geçmiş olsun bende 2 kez kürtaj oldum. Tğm genetik testler temiz çıktı. Kromozom testş yapıldı sorun olmadı en son d vitamini eksikliğini buldular şuan d vitamini kullanıyorum. Bu ay ovülasyon testine başladım. Hepimiz için hayırlısı olsun. Yüce Rabbim kucağımızı boş bırakmasın 🙏