Bende 14haftalığım ara ara olan kaşık ağrılarım hep oluyor. İlk haftalarda hiç geçmiyordu şuan daha iyi kontrolde anlattım çok normal olduğu söylendi 🥰 enfeksiyonunuz olup olmadığını da kontrol ettirin enfeksiyon ağrısıyla kaşık ağrısı karıştırılıyor idrarınızda yanma sık idrara çıkma ve tualetten sonra ağrı hissediyormusunuz