Kızlar 39. Hafta bitti sondayım artık benim doğum pozisyonunda olan çocugum son anda geri dön ☹️aslada geri dönmüyor doktorum bugun karar ver pazartesi kararını verip gel dedi çok korkuyorum nasıl olucak nasıl yapcam diye ☹️ özele gidiyordum bölge hastanesine hastanemiz taşındı fiyatlar Bi anda nasıl uçmuş açıkcası bizi aştı baya devlete gitmeye karar verdim son haftada nasıl olucak bilmiyorum kabul ederler mi ☹️ devlette sezeryan olan varmı nasıl geçiyor benim önce bu stresten kurtulup kendimi sezeryana alıştırmam lazım ☹️