Aylin_aras Kızlar ya ben 30 haftalık gebeyim. İstanbul'da yaşıyorum bana bakan kimse yok doğumdan sonra bu yüzden memlekete gidecem riskli mi uçağa binmem. Mayısin ilk haftası gibi gitmeyi düşünüyorum
Ciara93 Aylin_aras canım bir riski yok, sadece doktor raporu istiyorlar. Ama 36 haftadan sonra uçuşa almıyorlar ona göre ayarla kendini. ❣