Ezgi1990 Kızlar sağlık ocağının sonucunu nasıl alıcam? Sabah 9 gibi verdim internete giriyorum böyle bi kayıt bulunamadı diyor daha çıkmadığı icin ni öyle diyor acaba ? Bir de ne zaman çıkar biliyor musunuz
Bestem Ezgi1990 canm b3nde bugün tahlil verdim şimdi aradm idrarda enfeksiyon var gelin sonucu alın dedi yarın doktoruma gostercem hiç halim yok gitmeye nerden bakılıyor sonuçlara
Ezgi1990 Bestem canım doktorundan barkod numarası Alman lazımdı ya da e nabız üstünden görüntüleyebilitsin
mavis-love Ezgi1990 sağlık ocağındaki sonuç benimde e nabızda çıkmıyo sağlık ocağını arayın size dosya numarası veriyo ve hangi siteden bakıcağınızı şuan aklımda yok site ismi ordan girin görürsünüz
DamlaNur29 Ezgi1990 gittiğin yerde devlet hastanesi varsa oraya yolluyorlar kanı ordan bakılıyo oranın sistemine giriyolar tc kimlik ile bakabiliyosun ben öle yapıyrm
iremss Ezgi1990 merhaba ben mesela dün sabah kan vermiştim sonuç akşam 10 gbi baktığımda çıkmıştı, uzun sürede çıkan bir değer değilse akşama çıkar, en geç ertesi sabah çıkmış oluyo
Merve_278 Ezgi1990 sağlık ocağının sonuçları genelde ertesi gün çıkar çünkü tahlilleri hastaneye gönderiyorlar sonuçları onlar giriyo.