Kızlar bu sayfadan hastane çıkışı sipariş ettim istediğim modelin 15 gün içinde tasarımını yapıp bana göndereceklerini söylediler ondan sonra da baskıya gidecekti23 ocakta sipariş etmiştim hafta başında baskı makinesinin bozulduğunu söylediler bende tasarımı göndermelerini istedim ve atacaklarını söylediler bugün istedim ve ulaşamadık tasarıma dediler bir aksilik olmazsa haftasonu makinamız yapılacak dediler görselini atacağım dedi böyle bir sorumsuzluk görmedim ürünün parasını peşin alıp bu kadar oyalamak olmaz ücret iadesi istedim bakalım buna ne diyeceklet daha önce buradan sipariş veren oldu mu?