Nuriay mfhtr heterozigot ve pai heterozigot çıktı mfhtr için önemli değil ama pai düşüşe sebep olabilir dediler
bir de protein s düşük d dimer yüksek coraspin 100 lük kullanıyorum hamile kalınca iğneye de başlayacağız çok yüksek değil dedi drum ama bakalım kısmet herşey allahtan