Mrh ben geçen yıl kasım 18hamile olduğumu öğrendim kese vardi ama bebek yoktu baya bi zaman bekledik sonrasında kasık agrisi şikayetiyle hastaneye gittim.kanamam olsun diye ilaç verildi ve kürtaj oldum doktor 4ay korun dedi.o gün bugun korunmuyoruz ama olmuyo cnm sabir ve dokturunu dinle bence.