İste bu da benım Doğum hikayem bir kaç gündür sancim vardi ama bn daha erken diye fazla kafa yormuyordum salı günü yanı 04.02.2020 doktor kontörlü varis küçük bir yerde oturduğum için burada özel hastane yok yakın bir başka şehirde gidiyordum.Ben sezeryan günü almakta için gittim doktor rahım agzinda aciklik var Altan bakmam gerek dedi ve 4 cm acikligin var bgun doğar dedi yatişim yapıldı ailemi aradım onlar geldi suni sancı vermeye başladılar saat 3 de doğumhaneye aldılar saat 3. 30 da oğlum dogdu.3 kilo 50 cm olarak benım de dikişlerin var hala kalkımiyorum