Zeyzey16 selamlar cnm, 12 gun biyunca dinlendim ama komple de yatmadm cunku rahme oksijen gitmesinde fayda varmis, uzanmadim, egilmedim bol bol film izledim. Cay kahve tuketmedim sarkuteri, ciger yemedim bol bol protein aldim balik et peynir yogurt (tavuga bulasmadim antibiyotikli diyorlar diye)ilik su da yikandim sicak olursa dusebilir demislerdi.. ananasmis maydonozmus oyle seylere hiiic bulasmadm.. dua okudum ve hep kendimi pozitif tuttum,ilk denemede sonuc 10. Haftadayız 🙂 İnsallah senin de hemencecik tutunur 😇 ha bu arada “ohss” oldm ben o surecte cok nadir rastlanirmis gerci ama olursa karnin cok sisio acimaya baslarsa doktora git evde gecirmeye calisma bosuna gecmiyor (ben salak gbi gaz fln sanmistim🤣🤷🏻♀️🤦🏻♀️)