Ayshlil Kızlar merhaba ben sürekli bayılma hissi yaşıyorum genelde otobüste ama Bi sersemlik hemen oturma hissi baş dönmesi ve terleme eşlik ediyor sonrada şuurumu kaybediyorum şuan tam 17 haftalığız. Doktora gidiuorum ve hamilelik hormonu gün geçtikçe arttığında oluyormuş benim gibi olan varmı
iremss Ayshlil başlarda bende oluyodu tansiyonum düşüyodu, tansiyonunuzu kontrol edebilirsiniz 💖 düşükse ona göre yanınızda bişiler taşıyın yiyecek
Furelcag Ayshlil bana bir kere oldu o. Ama ne lanet bi his. Gözlerim falan kararmıştı. Tansiyondan şüphelendim ben bi ölçtür inşallah hamilelik tansiyonun olmasın.
Nur-11 Ayshlil tansiyon düşüklügünden oluyor bende de cok fazla oluyordu hamileliğimin basında gözlerim görmüyor kulaklarım duymuyordu o derece oluyordum bı aralar yine başladı 🤷♀️
Ponciginannesi_ Ayshlil tansiyonunu ölçtür büyük ihtimalle düşüyordur. Bende de aynı sorun oluyor. Her ay acilden serum alıyorum 😒
iremss Ayshlil şu an 36+4 olduk. Ama ben gebeliğimin en başından beri ara ara tansiyon düşüklüğü yaşadım hala yaşıyorum, ölçüp düşükse tuzlu bişi atıştırıyorum, zaten bi süre böyle gidince anlıyosun ölçmeye gerek kalmıyo 😅 çözüm üretiyosun hemen