Laviniamira canım ben bu ay gercekten hissediyordum , ilk kez kan vermeye gittim cesaret ettim , dün adetime 3 gün vardı gittim , 0.100 cıktı . Yükselir mi acaba senin yorumunu görünce etkilendim , hiç adet olacak gibi agrım filan yok normalde olurdu